Kökleşik olarak demografik bilgilere göre yapılmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun şehir analizleri bâtınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve kontak alanları üzere değsorunkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların sorunletmeniz bâtınin farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, iyi maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı trampa harbiden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin sonuç plana atılmasına taban hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değsorunti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle bile bundan sonra “ne istersem onu düzenırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök radde cesim rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilgi ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına düzen iş proseslerini değsoruntirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir evet.